מומחית בפיתוח ובנייה של הרצאות שיווקיות, עסקיות ומכירתיות ומאמנת דוברים ומרצים להופעה אפקטיבית ומכירה מול קהל.
ניסיון מקצועי של כ- 15 שנה.
תחת ידיה אומנו מאות דוברים מומחים, בעלי עסקים ובכירים בארגונים – להופעה בלתי נשכחת מול קהל.
אנחנו נמצאים בתקופה כואבת, בלתי אפשרית, ובלתי נסבלת.
כל אחד ואחת מאיתנו מכירים אנשים ומשפחות במעגל ראשון או שני שאיבדו את יקיריהם-
מכירים באופן אישי גבר או אישה או ילדים שכבר לא איתנו
המלחמה הזאת תפסה את כולנו עם המכנסיים למטה ובימים הראשונים היה בלבול, תעוקה ותחושה אמיתית שכלו כל הקיצים.
אין אנו יודעים בוודאות כמה זמן המצב הזה יימשך וכולם זקוקים לנחמה.
יש כאלו שמוצאים נחמה בעשיה התנדבותית-
למשל אני עסקתי בשבוע הראשון ללחימה בשידוך ותיאום בין משפחות מהדרום והעוטף ובין משפחות מארחות מרחבי הארץ במסגרת החמל האזרחי שהפעיל עשרות מוקדי סיוע…
כעת, זו ההזדמנות שלנו- להפיץ אור וידע, ותובנות ורוגע- דווקא בשעה קשה זו.
גופים וארגונים שונים נותנים מעצמם וזאת הזדמנות גם עבור קהילת המרצים והמומחים של ישראל להעביר נחמה – באמצעות הרצאות והדרכות בתחומי הידע הרלוונטיים שלכם
לפנות לחברות ולארגונים ולהעניק פעילויות ככל שתוכלו- ללא עלות או בעלות מופחתת.
1. תחומים הקשורים לייעוץ הורי יכולים לפנות לארגונים או לקהל פרטים בנושאים הקשורים להתנהלות מול ילדים- איך מסבירים או איך מעסיקים ילדים בתקופה הזו.
2. תחומים הקשורים להתנהלות פיננסית בזמן הקרוב: איך שומרים על הכסף ומה קורה קשה הכנסה היא לא סדירה. (תוכן מעולה גם לארגונים כערך מוסף לעובדים וגם לקהל פרטי)
3. לעוסקים ברווחה welbeing, בתחומים הקשורים ברוגע, מדיטציה, דמיון מודרך: מוזמנים כמובן לתת הדרכות והרצאות בשביל להרגיע במצב המאוד מלחיץ אליו נקלענו
4. המומחים העוסקים בייעוץ עסקי יכולים לתת הדרכות לעצמאים קטנים או לחברות לגבי דברים שקשורים להערכות עסקית בזמן משבר כל כך עמוק
5. מומחים הקשורים לזוגיות יכולים לתת הדרכה או סדרת טיפים לזוגות בנושאים הקשורים למערכות יחסים בזמן משבר חיצוני- תקשורת נכונה בזמנים של לחץ ומצוקה.
6. מומחים העוסקים בעריכת דין ומשפטים יכולים לתת מהידע שלהם (בפורמט הרצאה) ללקוחות קיימים וגם לארגונים בתחומי המומחיות השונים: בדיני עבודה, דיני מעסיקים, רכוש שנפגע, עניינים משפטיים שגרתיים שמשתנים בזמן לחימה…
(למשל בענייני משפחה- מה הדין עם זוג גרושים- שאם לא מוכנה לשחרר את הילדים לאבא בגלל חשש והרצון שהם יהיו צמודים אליה… )
7. מומחי תחום הנפש, הפסיכולוגיה והתרפיה– כמובן יכול לתת ענה ראשוני המוני לאנשים רבים הנמצאים בסטרס ודכאון.
8. אני בטוחה שיש עוד תחומים שיכולים לתת מענה בשעה קשה זו- תהיו יצירתיים :-)
מה עושים? (מיד אתייחס לאלו שעדיין אין להם תוכן)
1. מכינים קומוניקט (פלייר שיווקי) קצת שונה מהרגיל שלכם ומוסיפים בו את המילים – הדרכה חינמית בעת מלחמה – או כל משפט אחר שיבהיר שההצעה שלכם היא לזמן מוגבל.
2. פונים לאנשי קשר קיימים- לקוחות עבר, אנשים שכבר שמעו אתכם- ומפיצים את זה עם פניה אישית לחיבור לקהל שמעוניין וצריך לשמוע את התוכן. או- הזמנה לבוא לשמוע את התוכן
3. מפיצים בערוצי ההפצה הרגילים שלכם – כל אחד עם מה שכבר עובד לכם – ווסטאפ, רשימת תפוצה, בקבוצות מסוימות בפייסבוק או לינקדאין, באמצעות שיחות עם אנשים ספציפיים שיושבים על צומת עם אנשים רבים (למשל מנהלי קהילות רלוונטיות אם אתם מכירים או מובילי דעה שאתם בקשר איתם)
4. כמובן מבצעים פולואפ כרגיל- לפעמים גם כאשר תוכן מוצע חינם, צריך "למכור" את הצורך עבורו ולשווק אותו לא פחות מתהליך/ מוצר או שירות שינתן בכסף מלא.
מה אפשר לעשות כדי לתת מהידע שלך במידה ואין תוכן מוכן (הרצאת מומחיות מוכנה) ?
למומחים שאין להם ברגע זה תוכן מוכן, אני ממליצה על 3 דברים נקודתיים ומהירים
1. הכנת פרזנטציה מאד קצרה על שאלה בוערת.
תשאלו את עצמכם מה השאלה, העניין או האתגר שמעסיקים את האנשים שאתם נותנים להם מענה ביומיום-
מה הכי בוער בהם כרגע לדעת/ להבין/ לקבל מענה-
והכינו מזה פרזנטציה מאד קצרה של מספר דקות שאותה אפשר להעביר או כמאמר ארוך או כתוכן מוקלט מראש. (כמובן אפשר להכין גם דברים לטיקטוק… או ליוטיוב – בפורמט קצר יותר)
2. פנו לקוחות/ ארגונים – שהייתם רוצים ליצור איתם קשר – אבל כרגע לא נראה לכם מתאים- והציעו מידע זה כערך שאפשר לשלוח בפורמט קישור (קישור ליוטיוב, קישור למאמר שלכם באתר, קישור לפוסט פייסבוק וכו')
3. התמידו בייצור תוכן קצר וקולע – לגבי שאלות בוערות – ופרסמו אתם בקביעות לאורך זמן המלחמה -ככל שיהיה.
(סעיפים אלו יכולים לעשות גם מומחי תוכן עם הרצאה מוכנה, כמובן )
סיכום:
במצבי הקיצון אליהם נקלענו הידע של מומחים רבים הוא סיוע ראשוני/ משכך כאבים – עד שאנשים יוכלו לקבל טיפול משמעותי יותר בתחום המסוים.
זהו זמן נתינה ושעת רצון טוב ואני מזמינה אתכם להעניק בתחום שבו אתם הכי מומחים.
מוזמנים לשלוח קישור זה לאנשי תוכן נוספים:
עצמאיים מומחים, בעלי עסקים בתחומי הידע, מקבלי החלטות בארגונים וחברות.
כותבת המאמר:
טלי פיירשטיין, הינה מומחית בבניית הרצאות ידע, העשרה והשראה כמו כן במעמדים עסקיים ומקצועיים כמו פרזנטציות בכנסים, מול משקיעים וגיוס לקוחות והון. אימנה אלפי דוברים ומרצים להופעה מיטבית מול קהל באמצעות סטוריטלינג ועוד טכניקות להעברת מסרים.