איך בונים הצעת מכר נכון?

טלי פיירשטיין

מומחית בפיתוח ובנייה של הרצאות שיווקיות, עסקיות ומכירתיות ומאמנת דוברים ומרצים להופעה אפקטיבית ומכירה מול קהל.

ניסיון מקצועי של כ- 15 שנה.
תחת ידיה אומנו מאות דוברים מומחים, בעלי עסקים ובכירים בארגונים – להופעה בלתי נשכחת מול קהל.

כתבו לי

מאמרים נוספים

טלי פיירשטיין בהרצאה

הצעת מכר הינה מעמד מכירה, בדרך כלל מול קהל (אך לא רק)
שבו הקהל שלנו מקבל הצעה למימוש כאן ועכשיו.
קורס, ליווי, תהליך, סדנא, מפגש אישי, מוצר פיזי- כל אלו נמכרים
כיחידות מוצר בתוך פרזנטציה אפקטיבית.
במאמר הזה נבחן איך עושים את זה נכון.

הצעת מכר טובה בהרצאה לא טובה- לא קיים! 

אין דבר כזה הצעת מכר טובה, בתוך הרצאה לא טובה. לא יכול לקרות.
הצעת מכר נכונה ומדויקת משובצת בתוך הרצאה מדויקת ונכונה.
הסוד הוא- שטרם כתיבת ההרצאה עצמה- יש תכנון מוקפד של הצעת המכר.

נשאל את השאלות הבאות

  1. מה המוצר / שירות שאני רוצה למכור?
  2. האם הקהל מותאם לקנות את המוצר הזה? ואם לא מה ניתן לעשות?
  3. בכמה לתמחר את המוצר?
  4. מדוע שהקהל הזה יקנה? 
  5. איזה כפתורים שיווקיים אני יכולה להשתמש בכדי לקדם את ההרשמה למוצר הזה?

רק לאחר שעניתי על כל השאלות האלו, למעשה אפשר לגשת למלאכת הרכבת ההרצאה.

להצעת המכר יש נוסחה בדוקה והינה היא לפניכם

  1. הסבר מפורט על המוצר
  2. עדויות וסיפורי הצלחה הכוללים את התועלת המרכזית בשירות / מוצר
  3. תמונת עתיד של הלקוח – מה יקרה ללקוח לאחר סיום התהליך המוצע [מוצר, שירות, יעוץ וכו' ]
  4. מחיר מיוחד ובונוסים אם יש – הסיבה למה לקנות כאן ועכשיו.

ההצעה שלנו מתחילה בצורך של הלקוח – פרזנטציה אפקטיבית תמיד מדברת במושגי צורך.

 

כדי להמחיש לכם כמה זה עובד הנה כמה דוגמאות :

חנה הולצשטיין, סמנכ"לית בכירה בחברת הביטוח מדנס, הופיעה בפני 150 חברות ענק במשק הישראלי וגרמה לכך שיותר מ 30% תאמו פגישות עם נציגי מדנס.

גדי קדם –  מנכ"ל ובעלים של חברת למכירת נדל"ן בארצות הברית, ממלא באופן קבוע הרצאות ל 100 – 150 אנשים, ומביא כ- 40 לקוחות להיפגש איתו לפגישה אישית.

מיכל ילוז- במהלך פרזנטציה בת 10 דקות בכנס מקצועי ל-300 מטפלים, מיכל גרמה לעשרות מטפלים לקום בזמן ההרצאה ולרוץ לדוכן שלה ולסגור עסקה שנתית של פרסום.

עינב תדמור- הופיעה בכנס אשקלון לנשים עצמאיות, בפני קהל של 100 נשים. בסיום הרצאה של כחצי שעה, עינב מלאה סדנא, מכרה ספרים, וקיבלה בקשות להצעות מחיר להרצאות מצד מחליטניות מארגונים שנכחו בהרצאה .

נתן אמסטר- בסדנה מול כ40 בעלי עסקים, הוא הביא 10 אנשים לקורס המשך מלא, בגובה 4000 ₪ .

משה חרלופסקי – מנכ"ל ארגון העסקים הקטנים הגדול בישראל, הרצה בפני 800 בעלי עסקים והציע הצעה שאי אפשר לסרב לה. 250 איש [ כ-30% ] נענו להצעה וקנו מוצר ב כ-1000 ₪. תעשו את החשבון לבד..

שרון מוזס – בעלת חברת נדל"נשי- המסייעת לנשים לקנות נדל"ן- הגיעה להכנסות של 38000 שח ממכירה של הקורס שלה ל 10 נשים.  בחדר היו רק 15 נשים באותה העת.

רונית בן יוסף- קיימה כנס בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן והצליחה לגייס תלמידים לקורס – בכ 80000 שח – בבוקר אחד של שלוש שעות .

 

תרצו גם אתם לחדד את ההרצאה, לייצר הצעה טובה ולמכור בעשרות אלפי שקלים?
דברו איתנו  :-)

 

דילוג לתוכן